vrijdag 19 oktober 2018

Lieve vrienden van Ruud,

Ruud gaat nog steeds goed vooruit. Alles gaat een beetje beter. Hij vindt het naar omstandigheden fijn op zijn afdeling Havermarkt 2 bij Aeneas. Hij heeft een duidelijke dagindeling gekregen, zodat hij precies weet waar hij aan toe is. Dat vindt hij fijn. Zijn vaste middagdutje is van 14.00 - 16.00 uur. Die rust heeft hij echt nodig, want hij moet hard werken. Hij is nog steeds erg snel moe.

Bij Aeneas wordt uitgegaan van wat Ruud WEL kan, en niet van wat Ruud niet kan. Wat hij wel kan moet hij dus ook doen! Het wisselt per dag wat hij aankan. Hij is steeds vaker helder, maar er zijn ook dagen waarop hij nog aardig in de war is.

De artsen en verpleegkundigen zijn best tevreden over Ruud's vorderingen. En wij ook!

Mochten jullie op bezoek willen gaan, kom dan niet tussen 14.00 en 16.00 uur, want dan slaapt Ruud.
's Morgens is hij het fitst, maar ook dat wisselt nog wel eens.

Bedankt voor al jullie liefs. Jullie zijn goud waard voor Ruud.

Veel liefs,
Judit


(desk-top zo in te vullen, op mobiele apparaten via de google spread-sheet app)
nwe link bezoekersagenda

(er waren problemen met de toegang)

15 opmerkingen:

  1. De spread-sheet app staat nu ook op Ruud zijn telefoon, hij kan nu zelf ook zien wie er op bezoek komen.
    (vermits de telefoon niet 2 m verderop buiten bereik ligt, of geen stroom meer heeft..)
    Om 17;00 wordt er gegeten, daarna is hij rond 18;00 weer beschikbaar.
    Vorige week bleef hij in de stoel tot 20;00.
    H g Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel fijn om te horen dat het stukken beter gaat. Liefs en knuffels voor Ruud Conchita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben gister met Egbert de Vries en mijn echtgenote op bezoek geweest en Ruud was helder en zeer alert. Heeft tot ongeveer 20.15 in de zaal gezeten met ons, is daarna naar bed gegaan en vond het leuk als we nog even op zijn kamer zouden komen, om ongeveer 21.15 weggegaan, toen wilde hij slapen. John en Ineke van Gool

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ruud kwam vanmiddag wat moeilijk op gang, hij had last van pijn in de rug.
    We hebben lekker even een frisse neus gehaald aan het dijkje, en gezellig samen gegeten.
    Ik herinnerde hem eraan dat hij ook zélf naar het bezoek kan kijken ( " jaja de google spread-sheet app!), maar van de week keek ik en toen stond er niets"
    Kortom; graag als het lukt vantevoren de agenda invullen, ter verhoging van de voorpret. Bvd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. beste Judit, wij zijn Wim en Marjan, wonen in Spanje (Altea) en kennen Ruud al 10 jaar, als gitarist in o.a. Alkmaar. Wij zijn volledig op de hoogte over Ruud zijn medische situatie en willen hem graag bezoeken op 7 december a.s. om 15.30 u. Dit wordt uiteraard een kort bezoek. Ben zo vrij geweest dit te noteren op de agenda van Ruud, maar wil je mij s.v.p. even bevestigen of dit mogelijk is? Vriendelijke groeten. Wim en Marjan tel: 0031651914361. of Facebook Wim en Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. L.S,
    Ik had zelf problemen met de agenda; " toegang geweigerd".
    Wat werkt is aanvraag aan eigenaar versturen; het komt binnen in de inbox van dit blog, er kan dan opnieuw toegang verleent worden. Het lijkt me dat er een structurelere oplossing zou moeten zijn..maar nog niet gevonden.
    Dan eerst maar zo!
    H groet Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had ook problemen en inderdaad gevraagd om toegang te krijgen. Rechtsboven. Conchita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lukt het nu wel weer? Ik heb het bestand weer ' open' kunnen zetten voor iedereen met link. Mogelijk even via het blog de agenda opnieuw laten? ( bij mij werkt alles weer naar behoren)
    H groet Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Verder vond ik het goed te zien dat de " draaischijf " definitief is afgeschaft, en Ruud op eigen kracht opstaan, en met ( geringe) hulp van de verpleging hij steeds vaker op een dag kleine stukjes loopt! ¡Fijn!
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kan er weer in. Fijn voor Ruud he. Hij bloeit op. Ook dat hij Spaans ging koken :-) dus binnenkort neem ik Spaanse kruiden mee voor hem. En helemaal blij dat hij muziek therapie krijgt.
    Gr Conchita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi om te lezen dat je vooruit gaat, Ruud. Ik kom graag op 6 december langs, hopelijk gaat de reis dit keer zonder files ...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Plaatselijke tijd van mijn bericht-publicatie was 17:00 uur

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dus deze agenda staat ongeveer op Texaanse tijd, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen