maandag 9 juli 2018

Lieve allemaal,

Ruud is vandaag in het Amphia ziekenhuis in Breda gearriveerd. Hij arriveerde veel later dan oorspronkelijk gepland, maar goed, hij is er! Na een vermoeiende reis en wat praktische probleempjes vanmiddag lag Ruud er vanavond moe, maar goed bij. We hopen dat hij een goede nachtrust zal hebben. Als er morgen nieuws is laat ik het weten.

Ruud ligt op afdeling 35, kamer 15. De bezoektijden zijn:
10.30 - 12.00 uur
15.30 - 17.00 uur
18.30 - 21.00 uur

Morgen weet ik op welke momenten Ruud Fysiotherapie, Ergotherapie of Logopedie krijgt. Die tijden zal ik ook doorgeven. Het kan namelijk zijn dat dat tijdens bezoektijd is!

Liefs, Judit (zus van Ruud)

7 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mucha fuerza y ​​todo nuestro cariño para Ruud, Rodolfo para nosotros, de mis padres, mis hermanos, mis hijos y los amigos de Córdoba. Todos siguen sus avances y deseamos que tenga una recuperación rápida.
    Muchos besos y saludos a la familia,
    Lola

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo moeten wij nog via agenda melden om op bezoek te komen? Wij willen anders vrijdag avond gaan als dat kan. Gr. Marco en Wilma Massar ( leerling ).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, graag iedereen via de agenda intekenen, en de bezoek-uren aanhouden. Krijgt Ruud ook zijn rust, en reist niemand voor niets af.
      2 x 2 personen is op dit moment het advies.
      En indien mogelijk ook ruimte van tevoren intekenen.
      H groet Henriëtte

      Verwijderen
  4. Heel veel sterkte voor Ruud, we kennen elkaar niet persoonlijk; ik was bij een lezing die hij een tijd geleden hield voor de EGTA en met zijn uitleg en kennis heeft hij een enorme waardevolle bijdrage aan mijn gitaarspel geleverd. Ik worstelde al jaren met mijn rechterhand techniek, was me niet bewust van hoe ik het moest verbeteren tot ik Ruud's verhaal hoorde. Daar ben ik enorm blij mee en ik hoop dat deze dankbetuiging hem bereikt! Nogmaals veel sterkte! Met vriendelijke groet, Harald Boxtart

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal het aan hem voorlezen!
      Als je via de home- page gaat, ff naar beneden scrollen, zie je ook de recentere update's
      Groet Henriëtte ( regelmatige bezoeker)

      Verwijderen